Masterclass Bureau Buhrs

Tweede Masterclass van Bureau Buhrs op 16 juni

Na de eerste succesvolle Masterclass van Bureau Buhrs op 19 mei nodigen we u van harte uit voor een tweede bijeenkomst op donderdag 16 juni. De Masterclass is onderdeel van het programma ‘Volksvlijt2056’ in de Centrale Openbare Bibliotheek van Amsterdam.

Volksvlijt2056 is een initiatief van Zef Hemel, hoogleraar Wibautleerstoel Universiteit van Amsterdam en heeft als thema ‘Toekomst van de Stad’. Volksvlijt2056 biedt naast lezingen en bijeenkomsten een doorlopende tentoonstelling over het droomleven van de Metropool Amsterdam.

Voor de masterclass heeft Bureau Buhrs toonaangevende sprekers bereid gevonden om u te inspireren vanuit hun expertisegebied. Vóór of na de masterclass kunt u de tentoonstelling bezoeken.

Deelname aan de masterclasses is gratis. Aanmelding kan via info@bureaubuhrs.nl.

Programma 16 juni 2016 15:00 – 17:30 uur

1. Michel Buhrs (Bureau Buhrs, Communicatie en Gebiedsmarketing en schrijver van het boek ‘City- en Gebiedsmarketing’, 2015) Thema: Hoe gebiedsmarketing van gebieden een succes kan maken (en hoe niet).
2. Jos Gadet (Hoofdplanoloog gemeente Amsterdam en publicist over stedelijke ontwikkelingen) Thema: Waarom ontwikkelen bepaalde wijken zich wel goed, en andere niet?
3.Klaartje Molthof (Hoofd Commercie BAM Woningbouw) Thema: Invloed van vastgoed op (identiteit van) een gebied.
4. Marinka van Vliet (Senior adviseur Bureau Buhrs, Communicatie en Gebiedsmarketing) Thema: Regiomarketing in perspectief vanuit een recente casus.

De masterclass is bedoeld voor medewerkers van o.a. overheden, stichtingen, corporaties, kennisinstituten, ontwikkelaars en bouwbedrijven.


← terug