Deventer is een fantastische stad, maar dat wordt nog te weinig verteld aan de buitenwereld. Er is behoefte aan een sterk merk en aan economische marketing als aanvulling op de bestaande toeristische marketing. Als evenementenstad is Deventer al aardig bekend. Maar Deventer heeft bezoekers en bewoners meer te bieden: unieke kleinschalige winkeltjes, een prachtige historische binnenstad aan de IJssel en het creatieve Havenkwartier. Dat mag bekender worden. Bureau Buhrs bouwt het komende jaar in de rol van kwartiermaker aan een stevig fundament voor de citymarketing van Deventer.
Sterk merk Deventer
Als evenementenstad is Deventer al aardig bekend. Maar Deventer heeft bezoekers en bewoners meer te bieden: unieke kleinschalige winkeltjes, een prachtige historische binnenstad aan de IJssel en het creatieve Havenkwartier. Dat mag bekender worden. Ook op economisch vlak heeft Deventer een aantal belangrijke opgaven. Zo moeten er de komende jaren bijvoorbeeld 2000 ICT-talenten geworven worden. Ook is er op het A1 bedrijventerrein nog veel ruimte beschikbaar voor nieuwe bedrijven. Daar moet in de toekomst meer aandacht voor komen. Bureau Buhrs gaat in opdracht van de nieuwe marketingorganisatie …inDeventer aan de slag om een sterk merk en duidelijke positionering voor Deventer te creëren.