Vanaf de bouw van de allereerste woning in 2013 is Bureau Buhrs betrokken bij de gebiedsmarketing van de nieuwbouwwijk Ackerswoude in Pijnacker-Nootdorp. We schrijven nieuwsbrieven, organiseren events in de wijk en zetten actief in op online advertising. Juist in deze tijd blijft Ackerswoude zo op het netvlies van geïnteresseerden en potentiële kopers.
Verhalen uit Ackerswoude
Mensen maken de plek. Zij brengen een gebied tot leven en bepalen de sfeer. Persoonlijke verhalen vormen de kern van onze marketingaanpak voor Ackerswoude. De verhalen ontstaan uit (online) interviews met enthousiaste bewoners en worden op de website, Facebook en de nieuwsbrief gepubliceerd. Zo brengen we samen met de bewoners van de wijk Ackerswoude tot leven voor potentiële kopers.
Online marketing
Naast de persoonlijke verhalen, is online advertising een belangrijke pijler in de gebiedsmarketing. Door online advertising via Google en Facebook groeit de interesse in Ackerswoude onder de doelgroep nog steeds. Neem bijvoorbeeld de plattegrond. Deze werd zonder advertising ongeveer zeven keer per maand bekeken en nu, met online advertising, bekijken elke maand ruim honderd unieke bezoekers de interactieve plattegrond!
Kortom, juist nu kan een goede marketingaanpak het verschil maken. In onzekere tijden zoekt men naar houvast en vertrouwen. In Ackerswoude vertellen we daarom de echte verhalen én brengen we het merk steeds weer onder de aandacht. Op basis van vertrouwen en herkenbaarheid trekken we zo nog steeds nieuwe bewoners naar Ackerswoude.