De Behaviour Club, een initiatief van o.a. Michel Buhrs, daagt je uit om hét verhaal te schrijven dat ons allemaal gaat aanzetten tot duurzaam gedrag. Dat is nodig omdat het ondanks alle urgentie nog niet lukt ons gedrag te veranderen en klimaatverandering tegen te gaan. Dit terwijl de ene helft van de wereld in brand staat en de andere helft vecht tegen het water.
Dus gedragsveranderaars, communicatieadviseurs, copywriters, reclamemakers, marketeers, storytellers en andere gemotiveerden, doe mee aan deze wedstrijd en schrijf hét verhaal dat mensen motiveert om de wereld te redden!
De drie beste inzendingen, gekozen door een Behaviour Club- jury, mogen hun verhaal presenteren op het webinar ‘(Omgaan met) weerstand tegen duurzaam gedrag’ op 7 oktober.
Doe jij een poging? Kijk op www.behaviourclub.nl/wedstrijd voor meer informatie.
Prijsuitreiking tijdens webinar
Tijdens het webinar kun je je laten inspireren door prof. dr. Marieke Fransen (Radboud Universiteit), terwijl zij vertelt over (weerstand tegen) duurzaam gedrag. En door dr. Victor Kallen (TNO) als hij je meeneemt in zijn verhaal getiteld ‘Sturen op kritische omslagpunten: herkenbare patronen in fundamentele gedragsveranderingen’.
Onder leiding van Diede van Delft (Behaviour Club/Bureau Buhrs) presenteren vervolgens de drie beste inzenders van ‘Behaviour Club Daagt Uit’ hun verbindende verhaal, dat mensen zal motiveren hun gedrag te verduurzamen. Stem daarna mee op het beste verhaal, en bepaal wie de hoofdprijs en eeuwige roem wint. Michel Buhrs (voorzitter Behaviour Club/Bureau Buhrs) sluit af met o.a. de presentatie van het nieuwe boek ‘Communicatieverhalen halen’, waarvan 20 stuks onder de inzenders van de challenge wordt verloot.
Schrijf je in voor het webinar via: www.behaviourclub.nl/webinar