Aan de slag in Coevorden

Coevorden is de Stad van Strijd, Stad van verhalen. Een sterke merkbelofte en uitgangspunt voor de citybrandingstrategie die Bureau Buhrs samen met lokale stakeholders op gaat stellen en inkleuren. De gemeente Coevorden investeert al jaren met succes in de binnenstad. Met de ontwikkeling van een citybrandingstrategie neemt de stad de volgende stap. De citybrandingstrategie past bij de ambitie om van de stad een aantrekkelijke bezoekersstad te maken. Coevorden heeft deze bezoekers met haar mooie historische verhalen echt iets te bieden. Coevorden is de stad met het enige kasteel van Drenthe, en was een locatie van veldslagen, belegeringen en burgeropstanden.

Doorpakken
De eerste workshop met stakeholders gaat ondanks de coronamaatregelen toch door, maar in digitale vorm. De gemeente Coevorden, Stichting Centrummanagement en Stichting ToReCo willen de positieve vibe rond de investeringen in de binnenstad vasthouden en zitten niet te wachten op vertraging. Lokale ondernemers, vertegenwoordigers van culturele en toeristische partijen en andere stakeholders geven tijdens de eerste workshop antwoord op de vragen: wat voor stad willen we zijn, en voor wie?


← terug