Sinds februari is het team van Bureau Buhrs versterkt door Jeroen van Dijck en Bram Hut. Beiden zijn aangesteld als junior adviseur gebiedsmarketing en omgevingscommunicatie. Ook doen ze onderzoek voor hun afstudeerscriptie Jeroen onderzoekt het economische effect van een sterke stedelijke identiteit. In Brams onderzoek ligt de focus op de verschillen in beleving van landschappen. Als junior adviseurs ondersteunen Bram en Jeroen het team bij verschillende projecten.
Bram (rechts op de foto) doet de masteropleiding Geo-communicatie aan de Universiteit Utrecht. Hier specialiseert hij zich in beeldvorming, identiteitsvorming en gebiedsmarketing vanuit een geografisch perspectief. Een studie met veel raakvlakken met de praktijk van Bureau Buhrs! Hij ondersteunt het team bij verschillende projecten, voornamelijk op het gebied van gebiedsmarketing en leisure. Zo kan hij geleerde theorieën toepassen in de praktijk en tegelijkertijd de praktijk gebruiken voor zijn afstudeeronderzoek. Bram is te bereiken via hut@bureaubuhrs.nl.
Jeroen (links op de foto) heeft naast zijn studie een jaar bij het Ministerie van Infrastructuur en Milieu gewerkt aan het project ‘Jaar van de Ruimte’. Voor Jeroen van Dijck is Bureau Buhrs een logische aanvulling op zijn studie. Ook zijn opleiding, Economische Geografie aan de Universiteit Utrecht, heeft veel raakvlakken met het werkveld van Bureau Buhrs. Jeroen kwam erachter dat binnen het werkgebied van de economische geografie nog weinig onderzoek is gedaan naar het effect van citymarketing en -branding. Zijn onderzoek moet hier verandering in brengen! Jeroen is te bereiken via vandijck@bureaubuhrs.nl.