Afgelopen zondag was Bureau Buhrs te zien in het programma Ondernemend Nederland met als thema Retail. In deze uitzending laat Bureau Buhrs zien wat belangrijke succesfactoren zijn als je een winkelgebied op de kaart wilt zetten. Hierin staat onze winkelbranding-methodiek Uit de brand. Into branding centraal. Bent u benieuwd wat wij belangrijk vinden bij het vermarkten van winkelgebieden? Kijk zaterdag 28 januari om 12.30 naar de herhaling van ‘Ondernemend Nederland’ op RTL7.
Het afgelopen jaar heeft Bureau Buhrs haar methodiek voor winkelbranding toegepast op verschillende winkelgebieden in Amsterdam en Den Haag. Elke keer blijkt weer: succesvolle winkelgebieden bekennen letterlijk en figuurlijk kleur! Door te vertellen en te laten zien wie je bent, wat je aantrekkelijk maakt en voor wie. In het item voor Ondernemend Nederland laten de Haagse winkelgebieden Loosduinen en Zeeheldenkwartier zien hoe zij dit doen. Ook vertelt Bureau Buhrs haar visie op de branding van winkelgebieden.