Hilversum is natuurlijk bekend van het Mediapark. Maar Hilversum is zoveel meer! Zo is het Centrum Hilversum van oudsher een plek waar veel inwoners van Hilversum én mensen uit de regio komen om gebruik te maken van de vele voorzieningen die er zijn. Zoals zoveel centra in het land, staat ook het centrum van Hilversum de laatste jaren onder druk. Daarom hebben ondernemers en de gemeente Hilversum aan Bureau Buhrs gevraagd om een nieuwe positionering en marketing voor het centrum van Hilversum te ontwikkelen. Zo willen zij Hilversum Centrum aantrekkelijker maken voor bezoekers, bewoners en ondernemers.
Bureau Buhrs gaat aan de slag met het opstellen van het ‘verhaal’ van het centrum van Hilversum. Wat biedt het centrum van Hilversum aan zijn bezoekers en klanten? Wat maakt het uniek ten opzichte van andere centrumgebieden? Om hier achter te komen, maakt Bureau Buhrs een rondwandeling met een aantal ondernemers door het centrum. Ook interviewt Bureau Buhrs een aantal ondernemers en houdt zij verschillende workshops. Vervolgens werkt zij alle opgehaalde informatie uit tot hét verhaal (de positionering) van Hilversum Centrum en werkt dit uit tot een creatief concept en een marketingplan.