Het nieuwe boek ‘City- en gebiedsmarketing’ is gelanceerd tijdens de Dag van de Citymarketing op 21 januari 2016 in Leiden. Michel Buhrs overhandigde daar een eerste exemplaar van het boek aan de voorzitter van de Stichting Citymarketing Roeland Tameling.
Dertig praktijkvoorbeelden
Binnen de city- en gebiedsmarketing is de BrandStation-methodiek een begrip. Deze methodiek is ruim tien jaar toegepast, beproefd en geoptimaliseerd. De BrandStation helpt partijen stapsgewijs bij de zoektocht naar een onderscheidende identiteit van hun regio, stad, wijk, winkelgebied of werklocatie en hoe deze effectief in de markt te zetten. In ‘City- en gebiedsmarketing’ maakt u uitgebreid kennis met de BrandStation en met dertig van de meest interessante praktijkvoorbeelden waarbij de methodiek is toegepast.
Standaard voor vakwereld
‘City- en gebiedsmarketing’ is de opvolger van het boek ‘Gebiedsmarketing’ van Michel Buhrs uit 2008. Dit boek is een standaard voor de vakwereld en wordt gebruikt als basisliteratuur bij vele studies en cursussen.
Let op: Bureau Buhrs organiseert dit voorjaar een speciaal congres rondom het boek City- en gebiedsmarketing. Informatie over datum, locatie en programma vindt u in onze volgende nieuwsbrief!