Een magazine van, voor en door PN’ers: dat was het motto bij de ontwikkeling van het eerste Natuurlijk Pijnacker-Nootdorp Magazine. Leonie van der Laan, de vanuit Bureau Buhrs gedetacheerde citymarketeer, is erg trots op de glossy die zij maakte met lokale redacteuren, vormgever, fotograaf, drukkerij en online marketingbureau. “Het staat vol trotse verhalen van (oud)-bewoners en ondernemers in Pijnacker-Nootdorp en draagt daarmee bij aan de trots op en bekendheid van Pijnacker-Nootdorp.” Bureau Buhrs begeleidt Pijnacker-Nootdorp al ruim 3 jaar bij de citymarketing.
Afgelopen maand is het magazine op feestelijke wijze gelanceerd in het bijzijn van ruim 70 betrokken stakeholders, het bestuur van Stichting Pijnacker-Nootdorp Marketing en de burgemeester. Vervolgens is het magazine huis-aan-huis verspreid, ligt het op centrale plekken in de gemeente, is een online versie op de citymarketingwebsite geplaatst en wordt door een regionale online campagne via Facebook een breder publiek bereikt.