Winkelcentra, boost nog snel je bezoekers!

Het ene winkelgebied is het andere niet, maar allemaal hebben ze te maken met grote en kleine uitdagingen. Om er twee te noemen die hardnekkig zijn: online shoppen en leegstand. En toch hebben wij een slimme manier gevonden om mensen te verleiden weer naar jouw winkelgebied te komen. We vertellen je hoe.

Met onze Bezoeker Booster: een 7 stappen model waarbij we slim gebruik maken van data. We bieden 5 winkelgebieden de kans om nog dit jaar voor slechts € 17.500,- het kansrijke winkelprofiel in kaart te brengen en 7 op maat gemaakte acties te ontvangen om jouw specifieke doelgroep te bereiken.

Bureau Buhrs heeft samen met Whooz en Perfect Place de Bezoeker Booster ontwikkeld. In een periode die niet langer duurt dan twee maanden leer jij je bezoekers kennen, ontdek je het kansrijke winkelprofiel en krijg je 7 acties om jouw specifieke doelgroep te bereiken. Zo krijg je, verwerkt in een aantrekkelijk dashboard, inzicht in de bezoektrends, het herkomst- en verzorgingsgebied, de bezoekmomenten en verblijfsduur, van nu en de afgelopen 2 jaar. We bepalen op basis hiervan de kansrijke bezoekersprofielen met bijbehorende (winkel)interesses en voorkeuren. En op basis van dit profiel benoemen we de belangrijkste acties op het gebied van marketing, aanbod, promotie en communicatie.  

Beslis vóór 15 december dat je met ons de Bezoeker Booster wil doorlopen voor jouw winkelgebied. We bieden de eerste 5 winkelgebieden de Bezoeker Booster aan voor € 17.500 (normaal € 25.000).  Boost jij je bezoekers nog dit jaar?  

Richella Wieme

Even voorstellen: Richella Wieme

Werken ‘mét mensen vóór mensen’, dat motto wil Richella graag blijven nastreven als junior adviseur bij Bureau Buhrs. Ze studeerde aan de Universiteit Leiden af in Toegepaste Cognitieve Psychologie en vindt het belangrijk om haar inzichten vanuit de gedragswetenschappen toe te passen in het dagelijkse leven. Zo wil ze tot beweging en positieve verandering komen. Na een periode in de verzekeringswereld gewerkt te hebben, besloot ze dat het tijd was om haar steentje bij te dragen om met communicatie en participatie bij te dragen aan een nóg beter Nederland.

In haar vrije tijd is Richella creatief. Zo houdt ze zich bezig met grafische vormgeving of werkt ze haar nieuwe recepten uit. Naast haar liefde voor eten en koken vindt ze het belangrijk om in beweging te blijven met hardlopen of fitness.

Whitepaper Laaggeletterdheid

Nieuwe whitepaper over laaggeletterdheid

Samen met Behaviour Club werken we aan onze whitepaper over laaggeletterdheid en gedrag. We beschrijven daarin, aan de hand van ons B5-model, 15 tips over hoe je als organisatie laaggeletterden beter kunt bedienen. Zo kunnen zij beter deelnemen aan de maatschappij én bereik je je doelen als organisatie beter. Want vergeet niet: 1 op de 7 Nederlanders is laaggeletterd. Grote kans dus dat er ook laaggeletterden zitten in de doelgroep van jouw organisatie.

De tips concentreren zich rondom de vijf belangrijkste uitdagingen bij omgaan met laaggeletterden: bereiken, begrijpen, beïnvloeden, bekwaamheid en beleid. De tips zijn tot stand gekomen door inzichten uit de wetenschap en praktijk te combineren. Op de website van Behaviour Club kun je de whitepaper gratis downloaden.

 

Machteld de Kreij

Nieuwe collega: Machteld de Kreij

Terugkeren naar Pand Noord voelde voor Machteld als thuiskomen. Na 7 jaar als office / marketing- en communicatiemanager bij onze buren van Hallo ICT, komt ze ons team versterken met haar energie en talent voor organiseren en plannen. Als office manager helpt ze ons bij de administratie, (interne) communicatie, personeelsactiviteiten en nog veel meer. Dit doet ze parttime, naast haar eigen onderneming.

In haar vrije tijd zit ze graag op een spin- of racefiets, bezoekt ze graag een theater, concert of festival en staat ze met enige regelmaat achter de bar wat biertjes te tappen.

BOB Zomercampagne

BOB Zomercampagne met Vervoerregio Amsterdam

Dat veel jongeren denken dat ze nog príma kunnen fietsen met alcohol op is algemeen bekend, maar hier speelt zelfoverschatting een grote rol. De kans op een ongeluk op de fiets is na vier biertjes al vijftien keer zo groot! Dat lieten we de studenten van de Vrije Universiteit Amsterdam (VU Amsterdam) tijdens de introductieweek zelf ervaren.

Het verbeteren van de verkeersveiligheid in opdracht van de Vervoerregio Amsterdam: daar gaat Bureau Buhrs Van Hulzen voor zorgen. Dit doen we door het uitvoeren van verschillende verkeersveiligheidscampagnes, waar de BOB Zomercampagne één van is. De BOB-campagne is vaak gericht op alcoholgebruik in combinatie met autorijden, maar ook op de fiets of scooter kan dat ene wijntje levensgevaarlijk zijn! Daarom richt Vervoerregio Amsterdam zich met de BOB Zomercampagne op tweewielers.

Tijdens de introductieweek van de Vrije Universiteit van konden omstanders op groot scherm meekijken hoe studenten op de 3D-Tripping Bike zwabberden én voorlichters gingen ondertussen het gesprek over de risico’s van alcohol in het verkeer aan. Zo stimuleren we de nieuwe studenten om, aan de start van hun studie, veiligere verkeersgewoontes te ontwikkelen.

Naast deze actie gaan onze voorlichters met jongeren op lokale festivals in gesprek over alcoholgebruik in het verkeer. Zo zijn ze aanwezig op het Diemer Festijn, de Feestweek Aalsmeer, het Zinin Jordaan Festijn in Purmerend en het Zomerfeest in Spaarndam.

Onze acties hebben de interesse gewekt van radiozender FunX en daarom is één van onze collega’s door hen uitgenodigd om te vertellen over de BOB Zomercampagne. Het interview is hier terug te luisteren.