Boek ‘City- en gebiedsmarketing.’

‘City- en gebiedsmarketing. Kiezen voor een succesvolle toekomst voor stad, wijk, woon-, werk- en winkelgebied'(2016) is het nieuwste boek van Michel Buhrs. De basis van dit boek is de BrandStation-methodiek, een begrip binnen de city- en gebiedsmarketing. De BrandStation-methodiek is ruim tien jaar toegepast, beproefd en geoptimaliseerd. De BrandStation helpt partijen stapsgewijs bij de zoektocht naar een onderscheidende identiteit van hun regio, stad, wijk, winkelgebied of werklocatie en hoe deze effectief in de markt te zetten. In het boek ‘City- en gebiedsmarketing’ maakt u uitgebreid kennis met de BrandStation en met dertig van de meest interessante praktijkvoorbeelden waarbij de methodiek is toegepast. ‘City- en gebiedsmarketing’ is de opvolger van het boek Gebiedsmarketing van Michel Buhrs uit 2008. Dit boek is een standaard voor de vakwereld en wordt gebruikt als basisliteratuur bij vele studies en cursussen.

‘City- en gebiedsmarketing’ is te bestellen bij uitgeverij Scriptum, www.scriptum.nl/boeken en verkrijgbaar bij verschillende (online) boekwinkels.