Om de ondernemers in zeven winkelcentra van Amsterdam-Noord te ondersteunen, organiseerde het stadsdeel in december 2009 een kerstfeest-weekend. Een heel weekend lang stonden alle zeven winkelcentra in het teken van kerst met vele attracties, waaronder een kerstkoor. Bureau Buhrs werd gevraagd een actie te bedenken om het feestweekend tot een succes te maken. Het doel van deze actie was de verschillende winkelcentra promoten, om zo meer bezoekers te trekken.
Het resultaat was de wedstrijd ‘Winkelcentra te Amsterdam-Noord: Breed in Beeld’. Het winkelend publiek kon in elk winkelcentrum een slagzin inspreken in een ‘babbelbox’. Deelnemers maakten daarmee kans op een breedbeeldtelevisie. Deze slagzin, ‘Ik winkel graag op het [naam van winkel centrum], omdat…’, was directe promotie voor de winkelcentra. De filmpjes, gemaakt met de babbelbox, werden direct na het kerstfeest-weekend in de winkelcentra getoond. Een simpele, maar tegelijk ook effectieve manier van multimediagebruik. De feestelijke prijsuitreiking, waarbij de gewonnen breedbeeld-televisies werden overhandigd, was een leuk media-evenement.
Bureau Buhrs produceerde alle promotionele middelen om de wedstrijd bij de inwoners van Amsterdam-Noord bekend te maken. Om de opgenomen filmpjes werden via YouTube aan het grote publiek getoond.