Vers van de pers: onze whitepaper citymarketing!

De whitepaper geeft antwoorden op vragen als: Hoe organiseren we de ci­ty­mar­ke­ting, binnen of juist buiten de ge­meen­te­lij­ke organisatie? Welke (basis)vorm past het beste bij onze gemeente? Welke rol en invloed hebben de ver­schil­len­de partijen daarbij? En wat betekent de keuze voor een or­ga­ni­sa­tie­vorm financieel? Bij de tot­stand­ko­ming van deze whitepaper hebben we gebruik gemaakt van onze prak­tijk­er­va­ring van 10 jaar en de respons van deelnemers tijdens onze laatste lab-sessie Ci­ty­mar­ke­ting over dit onderwerp. Benieuwd welke vorm interessant is voor uw gemeente? Lees het in de whitepaper!

Onder de noemer ‘Ci­ty­mar­ke­ting: van gemeente naar gemeenschap?’ gingen we op 21 september jl. tijdens de lab-sessie Ci­ty­mar­ke­ting met deelnemers in gesprek over belangrijke or­ga­ni­sa­to­ri­sche en financiële issues waar gemeenten mee te maken krijgen bij het neerzetten van een structureel ci­ty­mar­ke­ting­be­leid. Naar aanleiding van de lab-sessie en de grote be­lang­stel­ling voor dit onderwerp, hebben we een whitepaper geschreven. In de whitepaper zetten we drie basisvormen voor de organisatie van ci­ty­mar­ke­ting op een rij met de kenmerken en voor- en nadelen. Daarbij gaan we ook in op de rol en invloed van de ge­meen­te­lij­ke organisatie en sta­ke­hol­ders bij de ver­schil­len­de vormen, en het belang van sa­men­wer­king en afstemming tussen de partijen bij iedere vorm. Ook gaan we in op de fi­nan­cie­ring van de ci­ty­mar­ke­ting en met welke aspecten u daarbij rekening moet houden.

Wilt u de whitepaper graag ontvangen? Deze is per e-mail op te vragen via info@​bureaubuhrs.​nl.


← terug