Winkelcentra, boost nog snel je bezoekers!

Het ene winkelgebied is het andere niet, maar allemaal hebben ze te maken met grote en kleine uitdagingen. Om er twee te noemen die hardnekkig zijn: online shoppen en leegstand. En toch hebben wij een slimme manier gevonden om mensen te verleiden weer naar jouw winkelgebied te komen. We vertellen je hoe.

Met onze Bezoeker Booster: een 7 stappen model waarbij we slim gebruik maken van data. We bieden 5 winkelgebieden de kans om nog dit jaar voor slechts € 17.500,- het kansrijke winkelprofiel in kaart te brengen en 7 op maat gemaakte acties te ontvangen om jouw specifieke doelgroep te bereiken.

Bureau Buhrs heeft samen met Whooz en Perfect Place de Bezoeker Booster ontwikkeld. In een periode die niet langer duurt dan twee maanden leer jij je bezoekers kennen, ontdek je het kansrijke winkelprofiel en krijg je 7 acties om jouw specifieke doelgroep te bereiken. Zo krijg je, verwerkt in een aantrekkelijk dashboard, inzicht in de bezoektrends, het herkomst- en verzorgingsgebied, de bezoekmomenten en verblijfsduur, van nu en de afgelopen 2 jaar. We bepalen op basis hiervan de kansrijke bezoekersprofielen met bijbehorende (winkel)interesses en voorkeuren. En op basis van dit profiel benoemen we de belangrijkste acties op het gebied van marketing, aanbod, promotie en communicatie.  

Beslis vóór 15 december dat je met ons de Bezoeker Booster wil doorlopen voor jouw winkelgebied. We bieden de eerste 5 winkelgebieden de Bezoeker Booster aan voor € 17.500 (normaal € 25.000).  Boost jij je bezoekers nog dit jaar?  


← terug